Prosimy o zapoznanie się ze zmianami w organizacji pracy Zespołu Radców Prawnych spowodowanymi wprowadzeniem nadzwyczajnego trybu pracy Uniwersytetu Jagiellońskiego związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2.
Szanowni Państwo,
Z uwagi na zalecenia Głównego Inspektoratu Sanitarnego i ryzyko rozprzestrzeniania się wirusa SARS-CoV-2, zgodnie z Komunikatem nr 8 Kanclerza Uniwersytetu Jagiellońskiego z 11 marca 2020 roku w sprawie organizacji pracy w Uniwersytecie Jagiellońskim w związku z przeciwdziałaniem rozprzestrzenianiu się wirusa SARS-CoV-2 wśród społeczności akademickiej Uniwersytetu Jagiellońskiego, w Zespole Radców Prawnych ulega zmianie organizacja pracy:
- Celem ograniczenia przepływu osób wprowadzony zostaje harmonogram dyżurów członków ZRP. Każdego dnia w siedzibie ZRP w Collegium Novum oraz na Czapskich dyżurować będzie jeden radca prawny. Pozostała część prawników będzie pracować zdalnie. Obsługa administracyjna jednostki jest zapewniona.
- Dokumenty przygotowane dla Państwa przez ZRP będą przekazywane do odbioru na dziennik podawczy w Collegium Novum, p. 11. Prosimy o odbieranie ich z tego miejsca.
- Ograniczamy spotkania osobiste na rzecz kontaktu mailowego i telefonicznego - uprzejmie prosimy o wykorzystywanie zdalnych metod porozumiewania się w kontaktach z pracownikami ZRP UJ.
Zwracamy Państwa uwagę na treść wspomnianego komunikatu Kanclerza UJ.
Prosimy o stosowanie się do zaleceń władz Uniwersytetu Jagiellońskiego, w tym zarządzeń dotyczących unikania kontaktów bezpośrednich.